Ce impact are Social Media în imobiliare?

oct. 2020

De la inceput, Social Media a avut rolul de a apropia oamenii. Poate va aduceti aminte de MySpace si Hi5, sau de precursorii WhatsApp-ului, Yahoo Messenger si mIRC.

La inceput rolul a fost in primul rand de a apropia oamenii la nivel personal, apoi usor-usor si companiile (conduse tot de oameni) au ales Social Media pentru a se apropia de clientii lor, si acestia tot oameni;)

Social Media este, asadar, despre oameni. Contactul fiind mai personal, oamenii tind sa aiba incredere mai mare in tine daca te vad in mod frecvent. Si aici avem primul impact major pe care Social Media il are in imobiliare → CASTIGA CEI MAI PREZENTI, PE CAT MAI MULTE PLATFORME.

Social Media, fiind despre oameni, este in acelasi timp un puternic catalizator a ceea ce acestia vorbesc. Ne place sa ne povestim unul altuia experientele. Atat cele placute, cat si cele neplacute. De ce? Pentru ca povestindu-le ne face sa aratam bine in fata prietenilor nostri. Aratam ca stim! 

La birou, acasa, sau oriunde in lume, ne adresam de regula in cercuri restranse. In Social Media putem vorbi insa cu mii, zeci de mii sau milioane de oameni o data.

Intorcandu-ne la imobiliare, vrem ca oamenii sa vorbeasca de bine despre noi si proprietatile noastre in Social Media. Prin urmare, punem pozele mai frumoase, raspundem in timp real clientilor si vrem sa ii ajutam. Prin toate aceste intentii pozitive, SOCIAL MEDIA NE FACE ASTFEL SA DEVENIM MAI BUNI, al doilea impact major al Social Media in imobiliare.

Pe cei care nu inteleg insa impactul Social Media si nu au grija cu adevarat de clientii lor, Social Media o sa ii taxeze pentru ca oamenii isi vor arata aici si nemultumirile (nu doar bucuriile) si intr-un mod extrem de transparent. Si, dupa cum bine stiti, stirile rele se propaga mai repede decat cele bune, asa ca o data in plus esti taxat. SOCIAL MEDIA, DECI, TRANSPARENTIZEAZA INDUSTRIA, al treilea impact major in imobiliare.

Comunicarea fiind mai rapida, este un cadru excelent in care schimbam informatii rapid si pe distante lungi. Poti pastra astfel legatura cu oamenii pe care ii vezi foarte rar, sau poate chiar nu i-ai vazut niciodata. Si cum baza crearii comunitatilor este comunicarea intre membrii acestora, Social Media devine un puternic creator de comunitati. Poate fi comunitatea compatriotilor tai, sau a celor interesati de cum pot stopa incalzirea globala, cum, la fel, pot fi comunitati mai restranse la blocul, scara sau complexul rezidential unde locuiesti. Aceste comunitati, cum sunt de exemplu grupurile de Facebook, vor deveni astfel o baza de unde te informezi sau unde ceri ajutorul. Impactul va fi enorm, este deja inclusiv in imobiliare, pentru ca OAMENII VOR ALEGE SA SE INFORMEZE DIN ASTFEL DE COMUNITATI pentru a lua o decizie informata, al patrulea impact major al Social Media in imobiliare.

 

Sunt convins ca mai sunt si altele, Va asteptam si pe voi cu impresiile voastre despre Social Media si impactul acesteia. Lasati asadar in comentarii opiniile voastre la intrebarea “Ce impact are Social Media in imobiliare?”.

 

Pe noi ne gasiti pe Facebook, LinkedIn, Youtube, Instagram si, mai nou, si pe Tik-Tok. 🙂

 

Simte-te liber sa ne scrii orice intrebare. Vom raspunde cu placere.

Vezi și alte articole

și informează-te de la experții noștri în domeniu.