și discută cu unul dintre consultanții noștri care îți vor oferi proiectul potrivit nevoilor tale

Receptie apartament nou facuta ca la carte :)

dec. 2016

Receptie apartament nou? Care este calea sa o faci ca la carte, printre atatea informatii ce vin dintr-o mie de directii?

In fiecare zi avem presa scrisa si online, Facebook, radio, TV, tot felul de articole sau carti dedicate fiecarui domeniu. Si doar 16 ore din 24 (pentru ca 8 le dormim) sa ne informam si sa invatam, timp in care trebuie sa ajungem la esenta printre tone de informatii. Si sa si traim!

Cineva trebuie sa aduca mai multa claritate!

Ne-am propus sa ridicam standardul serviciilor in piata si sa le facem mai curate si mai vesele, asa ca vom fi noi cei care vor “sparge” miturile care circula despre constructii si imobiliare.

Suna ca o mare promisiune, nu? 🙂

Este si ne vom tine de ea cu perseverenta pentru ca, astfel, tu vei fi mai fericit in noua ta locuinta! Iar asta e cel mai important obiectiv al nostru: ca tu si familia ta sa te bucuri cat mai mult de noul tau camin.

Suna prea bine ca sa fie adevarat? Sa incepem atunci!

Cum se face o receptie apartament nou corect

Receptia se face in prezenta unui reprezentant tehnic al dezvoltatorului. Iti este permis sa vii insotit de orice tip de specialist (expert in hidroizolatii, instalatii, structura de rezistenta etc.), insa iti recomandam sa te asiguri dinainte ca acea persoana este cu adevarat specializata si ca iti poate oferi opinii obiective si concrete. Nu sunt putine cazurile in care clientii vin alaturi de diletanti care le furnizeaza mai mult informatii eronate sau de mica importanta.

La ce trebuie sa fii atent cand treci prin procesul de receptie apartament nou

    • Hidroizolatia – peretii trebuie sa fie uscati si sanatosi, fara pete sau urme de infiltratii; verifica in principal starea tavanului si a peretilor adiacenti ferestrelor sau usilor exterioare
    • Parchetul – fii atent sa fie drept, fara urme de umflare si fara rosturi distantate
    • Gresia si faianta – sunt montate in concordanta cu cele stabilite contractual? Verifica, de asemenea, ca rosturile sa pastreze dimensiunea corecta si ca placile sa fie in perfecta stare.
    • Tavanul – in cazul in care este tencuit si nu placat cu gips-carton, tencuiala trebuie fixata cu amorsa. Intreaba daca intr-adevar s-a folosit!
    • Tamplaria – se inchide si se deschide perfect?
    • Izolatia termica – este cea stabilita prin contract? Cati cm are grosime? Din ce este realizata?
    • Instalatia sanitara – cum functioneaza pompele? Exista presiune suficienta la robinet? Se evacueaza corect apa si deseurile menajere? Este miros in baie? Daca da, inseamna ca este ceva in neregula.
    • Ghenele de instalatii pentru bai si bucatarii – verifica sa fie perfect curate, fara scurgeri pe tevi
    • Instalatiile termice – Centrala termica este corect dimensionata raportat la intreaga locuinta? Apa calda circula corect catre robinete si catre radiatoare?
    • Aer conditionat (daca exista) – verifica functionalitatea echipamentului si a telecomenzii
    • Instalatia electrica – testeaza prizele si intrerupatoarele si afla ce putere ai alocata ca sa stii cate echipamente poti folosi in acelasi timp
    • Balcoane si terase – exista panta de scurgere catre gurile de preluare a apelor pluviale? Balustrada este perfect stabila?
    • Interfonul – suna-te de la intrarea in bloc 🙂
    • Lifturile – functioneaza corect?
    • Subsol (daca exista) – este uscat si fara fisuri?

Fiecare observatie obiectiva, daca exista, trebuie mentionata in procesul verbal de receptie apartament nou, alaturi de un timp de remediere.

In plus

  • Verifica indexul contorului electric si al celor de gaze si apa si include-le in actul ce urmeaza sa il semnezi.
  • Asigura-te ca plata facturilor la utilitati este efectuata la zi intrucat furnizorii de utilitati nu accepta transferul daca exista facturi restante.

Probabil iti par multe lucruri la prima vedere. Ia-ti insa timp sa le digeri. Este o decizie ce iti va influenta multi ani de acum inainte, prin urmare vrem sa o iei linistit si cu incredere.

Cine te ajuta in acest proces de receptie apartament nou

Toate aceste lucruri sunt mai usoare acum pentru ca, daca ai ales sau vei alege sa lucrezi cu noi, alaturi de tine va fi departamentul nostru de Customer Care care te va sustine in acest demers. Sunt oameni curati, veseli, entuziasti a caror unica dorinta este sa te sa faca sa fii multumit 🙂

Simte-te liber sa le scrii pe adresa customercare@old.old.theconcept.ro pentru orice nelamurire. Le vom depasi impreuna! 🙂

Ce beneficii ai daca vei alege sa iti cumperi locuinta prin noi

Obiectivul nostru este ca tu sa fii super-incantat de alegerea facuta si sa te bucuri la maxim de noua ta locuinta.

Tocmai in acest scop, am ales sa lucram numai cu dezvoltatori si constructori de calitate care prin experienta si natura lor umana sa isi doreasca de asemenea sa iti ofere un produs la cel mai inalt raport calitate-pret. Astfel, riscurile de a aparea probleme la receptie sunt mici, iar atunci cand se materializeaza, de regula se rezolva rapid.

Descopera oferta actualizata de ansambluri rezidentiale de calitate din portofoliul The Concept.

Toate serviciile noastre sunt gratuite pentru tine, iar, in plus, vei salva timp si bani alegand sa lucrezi cu noi.

Receptie apartament nou cool!

Iti multumim inca o data ca ne-ai oferit oportunitatea sa iti fim alaturi pe acest drum.

Te vom ajuta cu bucurie de fiecare data cand ai nevoie 🙂

Semnat

Echipa The Concept. Servicii vesele de Real Estate 🙂

Vezi și alte articole

și informează-te de la experții noștri în domeniu.

În tot acest timp, am văzut multe greșeli pe care oamenii le fac atunci când investesc în pre-sales. Așadar, am învățat și noi din experiențele lor și ne-am hotărât să le împărtășim cu tine.

Am pregătit pentru tine 4 lucruri la care să fii atent când investești în pre-sales

și nu repeta pe banii tăi greșelile pe care le-au făcut alții

Intră în contact cu noi

Te rugăm să completezi numele
Te rugăm să introduci un număr valid de telefon
Trebuie să fii de acord cu prelucrarea datelor personale
Procesăm mesajul tău

Totul este în regulă

Mesajul tău a fost trimis!